nothing left in lust

CAROLINE NGO

Sydney, Australia

‚Üê Newer | Older ‚Üí

TEN ARE YOU’S
1. Are you single - yeah boy LOL
2. Are you happy - yeah i am :D
3. Are you bored – fuck yes
4. Are you naked - fuck no
5. Are you a blonde - nah
6. Are you moody – maybe cos im pmsing
7. Are you a lover/hater - lurrver ;D
8. Are you hot/cold - cold as fuck
9. Are you Irish - ugh no
10. Are you Asian- heell yes !~

TEN FACTS
1. Name – caroline ngo
2. Nicknames – got none .. hehe

3. Any birth marks - two on back !
4. Hair color – black
5. Natural hair color - black
6. Eye color - brown
7. Height - 153 ?
8. Mood - normal

9. Favorite color – blue, black & metallics
10. One Place to Visit - malaysia

TEN THINGS ABOUT YOUR LOVE LIFE
1. Do you believe in love at first sight - not really
2. Do you believe in soul mates - umm not sure
4. Have you ever been hurt emotionally ? yeah
5. Have you ever broke someone’s heart? yeahh :/
6. Ever had your heart broken? yep
7. Have you ever liked someone but never told them? nope
8. Are you afraid of commitment? kind of
9. Who was the last person you hugged? err ... i forgot my sister or my dad ?
10. Who was the last person you said I love you to?
umm .. i dont remember

TEN THIS OR THAT
1. Love or lust – preferably love
3. Cats or dogs – dogs
4. A few best friends or many regular friends - few bestfriends
5. Television or internet- internet
6. Chinese Or Indian - Chinese
7. Wild night out or romantic night in - Wild Night out

8. Money or Happiness - money
9. Night or Day - night
10. MSN or Phone - phone

SIX HAVE YOU EVER
1. Been caught sneaking out - nope cos ive never sneaked out (A)
2. Been skinny dipping nope
3. ?? -

4. Bungee jumped - i wish !
5. Lied to someone you liked - ofc
6. Finished an entire jaw breaker - nah thats crazy LOL

TEN PREFERENCES IN A PARTNER
1. Smile or eyes - hmm .. smile
2. Light or dark hair - dark hair
3. Hugs or kisses- both
4. Shorter or taller - definitely taller
5. Intelligence or attraction - bothh
6. Romantic or spontaneous - both
7. Funny or serious - both but more funny
8. Older or Younger - older
9. Outgoing or quiet - outgoing
10. Sweet or Bad Ass - i dont really care :)

"" was posted On: 7/5/10, 6:14 PM | 0 ‚òÅ


© Layout by BonjourLinda. Resources: TFN GGL CRZYKRA Insp: BlackSoul
Please view with Google Chrome (Terrible in MF) in a screen resolution of 1280 x 800.